جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

هفته خراسانی لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۷۸۷۵۳
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
هفته خراسانی لیگ برتر فوتسال
پیروزی شیرین فرش‌آرا در هفته‌ای که بیشتر بازیکنان خراسانی در لیگ برتر فوتسال درخشیدند.

هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال با دشت اولین پیروزی فرش‌آرا و حضور موفق بازیکنان خراسانی در تیم‌های مختلف لیگ سپری شد. در هفته‌ای که همه چشم‌ها به جدال مس سونگون و کراپ الوند در قزوین بود، فرش‌آرا که هفته پیش در مشهد به تساوی برابر سفیر گفتمان رضایت داده بود، در کرمان فولاد زرند را با سه گل از پیش رو برداشت تا در راستای همان تیم متوسطی که از آن انتظار داریم، گام بردارد؛ تیمی که این صفت انگار جزء جدایی‌ناپذیر شخصیتش شده‌است و برای همین هفته قبل در خانه به مساوی رضایت می‌دهد و این هفته در خانه حریف سه‌امتیاز را از آن خود می‌کند! نخستین پیروزی فرش‌آرا درحالی رقم خورد که به‌جز قدرت بهادری و مهدی جاوید، همه بازیکنان خراسانی این هفته برای تیم‌هایشان به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند؛ بازیکنانی که اگر رؤیای جمع‌شدن آن‌ها در تیم استان خودمان محقق شود، قهرمانی اصلا دور از دسترس نیست.

پیروزی شیرین فرش‌آرا

فرش‌آرا برای بازی با فولاد زرند هم چهار بازیکن افغانستانی‌اش را نداشت و برای همین مثل هفته پیش با هر تعداد بازیکنی که داشت، راهی کرمان شد. آن‌ها در این بازی تلاش زیادی برای کسب امتیاز کردند و در پایان کاملا شایسته برنده‌شدن بودند. تمرکز تیمی فرش آن‌چنان که خود محسن حسن‌زاده، سرمربی این تیم، پس از مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت، در این بازی آشکارا بهتر از هفته پیش شده بود و در این میان علی نیکنام هم روز خوبی را در دروازه فرش‌آرا سپری کرد. البته او کمی هم خوش‌شانس بود که بازیکنان زرند در زدن ضربات آخر بی‌دقت و در برخی مواقع به‌شدت بدشانس بودند، اما این چیزی از ارزش‌کار نیکنام که بازی را مدیریت کرد و به‌ویژه در دقایق پایانی با واکنش‌های خوبش تیم را نجات داد، کم نمی‌کند.

به‌جز دروازه‌بان جوان فرش‌آرا، سجاد امانی هم چهره ویژه بازی پنجشنبه فرش‌آرا و فولاد زرند بود. او که محصول همین باشگاه است و با تیم امید‌های فرش‌آرا سابقه قهرمانی در کشور را هم دارد، در کرمان هم گل زد و هم پاس گل داد. امانی پاس گل اول تیمش را داد تا فشار بازی برای فرش‌آرا اندکی کم شود و سپس تیر خلاص به حریف را با گل سوم تیمش درحالی به ثمر رساند که همه از تیزهوشی، سرعت و آگاهی محیطی او لذت بردند؛ گلی که از نظر فنی شاید بتوان گفت یکی از سه گل برتر این هفته لیگ به شمار می‌رود.

فرش به مشهد برنگشت

فرش‌آرا طبق قرعه هفته آینده هم باید در خانه حریف به میدان برود و برای همین کاروان این تیم پس از بازی با کرمان مستقیم به قم رفت تا چند روزی در شهر سرمربی خودش اردو بزند و سپس برای بازی با ایرالکو به اراک برود. این تیم تازه لیگ‌برتر‌شده این هفته ۵ برصفرمغلوب گیتی‌پسند شد، اما هفته گذشته در خانه‌اش همین تیم فولاد زرند را ۱ برصفر شکست داد. اگر فرش‌آرا در کرمان امتیاز از دست می‌داد، بازی با ایرالکو می‌توانست برای این تیم بیش از پیش حساس شود، اما سه‌امتیاز ارزشمند این بازی توشه فرشی‌ها را تا هفته دوم چهارامتیازی کرد تا با فراغ بال به اراک بروند.

برای آن بازی سه بازیکن افغانستانی فرش‌آرا که با این تیم به تورنمنت تایلند رفته‌اند هم پس از نزدیک به یک ماه دوری از تیم برمی‌گردند و در دسترس حسن‌زاده خواهند بود. این همه شامل حمید حسینی، دیگربازیکن افغانستانی تیم فرش‌آرا هم می‌شود که به‌علت مصدومیت همراه با تیم‌ملی کشورش به تایلند نرفته، اما در تمرینات فرش‌آرا حاضر است و شاید تا روز مسابقه با ایرالکو به شرایط بازی برسد.

هفته شلوغ خراسانی‌ها در لیگ

به‌جز فرش‌آرا که نماینده استانمان در لیگ‌برتر است، چندین بازیکن خراسانی هم در تیم‌های مختلف لیگ حضور دارند که به‌جز جاوید و بهادری، همه آن‌ها برای تیم‌هایشان به میدان رفتند. جاوید به‌علت مشکل حقوقی که همچنان با تیم سابقش، کراپ دارد، این هفته هم مثل هفته اول برای مس سونگون که دست بر قضا مهمان کراپ بود، به زمین نرفت. تقابل او با کراپی‌ها می‌توانست خیلی جذاب باشد، اما کاملا طبیعی بود که تیم قزوینی دست‌کم تا همین هفته مسئله او را کش بدهد تا به این بازی مهم نرسد.

با این همه، ترفند قزوینی‌ها جواب نداد و آن‌ها در خانه خودشان با نتیجه سنگین ۶ بر ۱ مغلوب شدند. جای خالی مهدی جاوید را در این بازی مجتبی پارساپور بازیکن مشهدی و بهروز عظیمی بازیکن تربت‌جامی مس سونگون با گل‌زنی پر کردند تا نقش خراسانی‌ها در تیم مدافع عنوان قهرمانی همچنان پررنگ باشد.

در آن سوی میدان و در روزی که قدرت بهادری به‌علت مصدومیت در زمان گرم‌کردن به بازی نرسید، علی اکرمی بازیکن سبزواری و علی ابراهیمی بازیکن مشهدی کراپ به زمین رفتند، اما نتواستند مانع شکست تیمشان شوند. چند کیلومتر دورتر از قزوین، در اصفهان دو بازیکن خراسانی گیتی‌پسند در روز برد یک‌طرفه این تیم برابر ایرالکو اراک به زمین رفتند.

امیرحسین داوودی، بازیکن سبزواری این فصل گیتی‌پسند، زننده یکی از پنج گل تیمش بود که از قضا زیباترین گل بازی و شاید بتوان گفت این هفته لیگ بود. بهمن جعفری، بازیکن مشهدی گیتی، هم پس از سپری‌کردن دوران مصدومیت، این هفته دقایقی پابه‌توپ شد و اگرچه نشان داد با روز‌های خوبش فاصله دارد، اما خبر برگشتنش به ترکیب تیم برای اصفهانی‌ها به اندازه کافی خوش‌حال‌کننده بود.

سروش احمدنیا دیگربازیکن خراسانی لیگ‌برتر فوتسال کشورمان است که در هفته دوم لیگ برای تیمش، صنایع پشتیبانی هرمزگان، بازی کرد. این بازیکن درگزی در این مسابقه هم مثل همیشه پرتلاش بود و در روزی که تیمش در خانه با بدشانسی بازی برده را در دقیقه پایانی مسابقه با گهر زمین سیرجان مساوی کرد، عملکرد متوسطی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->